fbpx
Dankort logo Visa logo Mastercard logo MobilePay logo Anyday logo 1
Bestil inden kl 15 og vi sender i dag - Gælder alle hverdage
Menu

Archives

  1. Få 50% når du henviser en ven

    Som medlem kan du få 50% på en måneds leje, når du henviser en ven, som tilmelder sig konceptet. Din ven skriver blot dit navn i kommentarfeltet, når han eller hun tilmelder sig, og herefter får I BEGGE 50% på en måned leje. Skriv til os i chatten eller på mail, hvis du har spørgsmål.

  2. Gavekort

    Gavekort til DearBaby abonnement er gyldigt i 5 år og kan konverteres til et gavekort til shoppen. Har du fået et gavekort til abonnementet, dækker gavekortet betalingen for det antal måneder, som er angivet på gavekortet. Når dit gavekort er opbrugt, fortsætter dit abonnement automatisk til 369 kr/md, som trækkes på det betalingskort, som du…

  3. Medlemsbedømmelser – Anvendelse af voucher

    DearBaby belønner dig med en voucher på 20% rabat til shoppen, når du har bedømt 6 legetøjskasser. Du kan også bruge din voucher til at købe gavekort til abonnementet og på den måde opnå rabat på dit medlemskab. Du modtager automatisk din voucher på email. Voucheren fungerer som en rabatkode, som du kan tilføje ved…

  4. Medlemspriser på DearBabys shop

    DearBaby tilbyder medlemspriser på udvalgte varer, som ikke kan kombineres med andre rabatter. Du skal være logget ind for at kunne bestille til medlemspris. Få blandt andet 20% på Liewood, Mushie, Playgro, Lamaze, Oli & Carol, Kid’s Concept, FRIGG og Connetix. Du logger ind på din profil HER.

  5. For medlemmer: Køb i DearBaby shop

    Køber du produkter i DearBabys shop kan du få leveret fragtfrit, hvis du vælger forsendelsesmetoden Send i næste legetøjskasse. Ønsker du at modtage din bestilling inden, vælger du blot DaoSHOP eller DaoHOME og faktureres den oplyste forsendelsespris.  Ved køb af varer i vores shop henvises til gældende regler i købeloven. Varer som hører under kategorien…

  6. Adresseændring og valg af ny pakkeshop

    Har du lyst til at få legetøjskassen med på ferie i Danmark, så sender vi selvfølgelig din legetøjskasse til en anden adresse end din hjemadresse. Det kunne eksempelvis være jeres sommerhusadresse. Sådan gør du: Log ind på din profil her på hjemmesiden og vælg Adresse & Pakkeshop i menuen, hvorefter du kan skifte til en…

  7. Jeg fik ikke leveret på terminsdatoen, hvorfor?

    Din ombytning er planlagt efter den dato, du har registreret under termins-/fødselsdato ved tilmelding. Du vil dermed få leveret og ombyttet på den dato i hver måned. Falder din normale leverings-/ombytningsdato efter en periode med en eller flere helligdage, kan det forlænge leveringstiden. Selvom dao leverer de fleste dage i året, så holder mange kiosker…

  8. Køb fri og bedøm

    Er dit barn blevet forelsket i et stykke legetøj? Køb let fri via Mobilepay. Ønsker du at købe et eller flere stykker legetøj, skal du altid afregne, inden du returnerer legetøjskassen i pakkeshoppen. Betalingen sker via fakturering gennem det link, du modtager i mailen sammen med din returblanket. Betal for legetøjet via linket, som du…

  9. Mit barn har lavet skader på legetøjet. Hvad gør jeg?

    Vi ved godt, at legetøj indimellem har en hård medfart. Men du skal ikke bekymre dig. Ridser og skrammer er en del af konceptet. Er legetøjet ødelagt? Så kontakt os på telefon eller mail. Noget legetøj vil naturligvis gå i stykker, fordi det er blevet slidt, og du vil ikke blive faktureret for produktet. Men…

  10. Hvad sker der, hvis jeg får noget væk?

    Kan du ikke finde alle delene til et produktet inden ombytningen, så kontakt os på telefon eller e-mail og lad os vide det. Vi oplever ofte, at delene dukker op på et senere tidspunkt. Og det er helt okay, at du returnerer den manglende del måneden efter. Hvis du ikke finder den manglende del, vil…

  11. Hvordan foregår ombytningen?

    Vi leverer dine legetøjskasser i din nærmeste dao pakkeshop eller i den pakkeshop, du har valgt ved tilmelding. Når din legetøjskasse er klar til afhentning i pakkeshoppen, modtager du en besked fra dao. Du indleverer din nuværende legetøjskasse i samme ombæring, som du afhenter den nye. Du skal ombytte senest 2 dage efter din nye…

  12. Returret shop

    Du har ingen returret på det brugte legetøj. Når du vælger at købe legetøj fri fra din legetøjskasse eller shoppe brugt legetøj i vores shop, frafalder din returret. Det brugte legetøj har brugsspor, og der må forventes mindre skrammer og ridser. Fortryder du dit køb inden for tre dage efter leveringsdatoen, hjælper vi dig gerne…

  13. Jeg ønsker at opsige mit abonnement

    Allerførst – ØV. Men vi håber selvfølgelig, at du vender retur🤎 Og er du i tvivl, så har du altid mulighed for at sætte dit medlemskab i bero i op til 3 måneder. Send os en mail eller skriv til os på chatten. Sådan opsiger du dit abonnement Du kan opsige dit abonnement ved at…

  14. Jeg har ikke modtaget min returblanket. Hvad gør jeg?

    Kan du ikke finde din månedlige returblanket på mail, så tjek som det allerførste din spammappe eller søg på ‘returblanket’. Godkend gerne DearBaby som afsender, så du fremadrettet modtager returblanketten i din indbakke. Er din returblanket ikke i spammappen, så kontakt os på info@dearbaby.dk eller på 25 12 00 07.

  15. DearBaby Care Guide

    DearBaby Care Guide giver dig tips til, hvordan du passer på legetøjet. På den måde sikrer vi, at legetøjet holder længere, og at flest mulige familier får glæde af det. Vi er afhængige af at kunne genbruge legetøjet, så vi kan opretholde et cirkulært flow i konceptet. Dit barn skal selvfølgelig have mest muligt glæde…

  16. Rengøring af legetøjet

    Rengøringen af legetøjet er en vigtig del af DearBaby, så du trygt kan lade dit barn lege med produkterne. Vi rengør altid legetøjet grundigt, inden det sendes ud til en ny familie. Vi anvender rengøringsmidlet Super Opvask Svane, som er særligt velegnet til anvendelse af rengøring af legetøj til børn under 3 år, da det…