0
    Din kurv
      Anvend kupon
        Se vores anmeldelser på Trustpilot
        Fri fragt over 800 kr. • Bestil inden kl. 14:00. Levering 1-2 hverdage • Kundeservice 2512 0007
        FeedMyBaby

        Janina Melbye Frederiksen – FeedMyBaby

        Cand. san. i sundhedsfremme og psykologi

        Jeg hedder Janina Melbye Frederiksen, stifter af Feedmybaby.
        Jeg har startet Feedmybaby, for at hjælpe DIG godt i gang med fast føde til din lille.

        Jeg drømmer om at give forældre friheden til at sige farvel til babymad-myterne, og i stedet give deres børn ægte mad og en kærlig start på livet med mad. For mad er ikke bare næring. Mad er vores byggesten. Vores medicin. Vores voksemiddel.

        Mad er bindeleddet i vores sociale relationer.
        Mad er fællesskab. Mad er kærlighed
        Mad er det vigtigste, vi har.
        Derfor skal mad være ro - Madro.

        At stå foran madopstarten, handler lige så meget om at stå med sit lille barn og gerne ville gøre det rigtigt… uden helt at vide, hvad det rigtige er.

        Jeg tror på, at den første tid med mad skal være båret af tryghed og nysgerrighed. Ikke regler og usikkerhed. Madglæde starter med relation, ikke nødvendigvis med en ske og en skål. Derfor har jeg skabt Feedmybaby, hvor du ikke er alene med tvivlen, og hvor det er helt okay at være usikker. For det er vi mange, der er.

        Her får opskrifter og madplaner, der er udviklet med henblik på, at din baby spiser med allerede fra første bid. Du får selvfølgelig også adgang til en hav af opskrifter på mos og grød, til de aller første bidder. Alt er samlet ét sted!

        "Du har måske fået af vide at du skal starte med mos og eller grød? Men det behøver du nødvendigvis ikke! Babymad handler først og fremmest om madglæde."

        MØD VORES EKSPERTER
        DearBaby legetøjskasser med legetøj på gulvet

        BLIV MEDLEM

        .. OG FÅ MÅNEDLIGE LEGETØJSKASSER UDVIKLET I SAMARBEJDE MED VORES EKSPERTER

        Om konceptet

        Genialt koncept!

        Vores barn er nu knap to år og vi har været glade kunder hos Dearbaby siden vores barn var 4 mdr. Kassen giver stor glæde hver måned, både for barn og forældre – det er så dejligt for alle parter at få noget nyt, sjovt at lege med, uden huset bliver fyldt op af ting. Legetøjet er altid flot og i god stand, selvom det er brugt. Samtidig kan vi læse udførlige begrundelser for, hvorfor legetøjet er udvalgt, og fine beskrivelser af barnets udvikling i den pågældende måned.

        Om konceptet

        Dearbaby er bare et super godt koncept

        Bæredygtighedstanken bag det hele er virkelig vigtig for mig, fordi jeg synes, der er et kæmpe overforbrug af ting til babyer og børn. Det er skønt med en virksomhed, der har lavet et koncept, der i den grad tager ansvar og gør op med forbrugskulturen.

        Om konceptet

        Kan anbefales som førstegangsforældre

        Rigtig godt koncept som er nemt og meget brugbart. Dejligt at kunne afprøve legetøj og kun købe det fri, som barnet har fundet interessant, uden at bruge en masse penge. Det er også rigtig fint, at legetøjet går i rotation og dermed minimere mer-køb hos både forbruger og firma. Har fungeret upåklageligt og kundeservice svarer hurtigt ved henvendelse.

        Behandling af dit abonnement…