Prøv første måned for kun 299 DKK – Brug RABATKODEN JATAK – Ingen binding

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL OG SVAR

 Vi vil gøre alt for, at du forstår vores koncept, og er tryg når du abbonnerer på DearBaby eller handler i vores Shop.

Jeg har ikke modtaget min returblanket. Hvad gør jeg?

Har du ikke modtaget din månedlige returblanket på mail, så tjek som det allerførste din spammappe. Grundet DearBabys nye IT-system, oplever vi, at mange returblanketter lander i abonnenternes spammappe i stedet for deres primære indbakke.

Kan du heller ikke finde din returblanket i spammappen, så kontakt os på info@dearbaby.dk eller på 20 67 50 66.

DearBaby Care Guide

DearBaby Care Guide giver dig tips til, hvordan du passer på legetøjet. På den måde sikrer vi, at legetøjet holder længere, og at flest mulige familier får glæde af det. Vi er afhængige af at kunne genbruge legetøjet, så vi kan opretholde et cirkulært flow i konceptet.

Dit barn skal selvfølgelig have mest muligt glæde af legetøjet, og derfor er ridser og skræmmer en del af konceptet. Vores tommelfingerregel er, at du skal sende produkterne retur i en stand, som du selv ville være tilfreds med at modtage dem i.

Rengøring er en vigtig del af DearBaby, så du trygt kan lade dit barn lege med produkterne. Derfor anbefaler vi, at du ikke lader dit barn sidde med mad og bøger sammen eller lader barnet bide i bøgerne, da pappet ofte bliver ødelagt og siderne klistrer sammen. På den måde bliver bøgerne svære at rengøre uden at ødelægge dem yderligere, og de vil derfor ikke kunne bruges i konceptet igen.

For at passe så godt som muligt på legetøjet er det vigtigt, at du ved returnering pakker legetøjet forsvarligt ind med tilstrækkeligt papir imellem. Du kan genbruge kassen og papiret, som legetøjet blev leveret i. Vi foretrækker, at du ikke benytter avispapir til indpakning, da sværten kan smitte af på legetøjet.

Ofte leveres legetøjet i en økologisk bomuldspose for at beskytte det bedst muligt. Det er derfor vigtigt, at legetøjet også returneres i bomuldsposen. Alternativt kan bomuldsposen købes for 18 kr.

Jeg ønsker at opsige mit abonnement

Allerførst – ØV. Men vi håber selvfølgelig, at du vender retur🤎 Og er du i tvivl, så har du altid mulighed for at sætte dit medlemskab i bero i op til 3 måneder. Send os en mail eller skriv til os på chatten.

Ønsker du at opsige dit abonnement?
Du kan opsige dit abonnement ved at skrive til os på mailen eller chatten. Du skal senest opsige dit abonnement 14 dage inden din næste levering (hvis din registrerede termins/fødselsdato eksempelvis er d. 21.07.21, skal du senest opsige d. 7. i måneden, hvis du ikke ønsker at modtage den næste passe). Skriver du til os i weekenden eller sent på dagen, kan svartiden være længere end normalt. Men din opsigelse vil selvfølgelig altid registreres fra den dato, du skriver til os.

De 14 dages varsel gælder også, hvis du ønsker at sætte dit medlemskab i bero.

Du modtager en returlabel til din sidste kasse, som du plejer. Kontakt os på info@dearbaby.dk eller på tlf. 20 67 50 66, hvis du har spørgsmål.

Har jeg returret, når jeg køber brugt legetøj?

Du har ingen returret på det brugte legetøj. Når du vælger at købe legetøj fri fra din legetøjskasse eller shoppe brugt legetøj i vores shop, frafalder din returret. Det brugte legetøj kan have mindre skrammer eller ridser. Fortryder du dit køb inden for tre dage efter leveringsdatoen, hjælper vi dig gerne med at finde et alternativ i shoppen.

Handler du derimod nye produkter, kan du returnere legetøjet inden for 14 dage og få pengene retur. Legetøjet skal naturligvis være ubrugt og i original emballage. Din returblanket kan du vælge at købe hos os for 39 kr. (send en mail til info@dearbaby.dk)

Hvordan foregår ombytningen?

Vi leverer altid dine legetøjskasser i din nærmeste DAO pakkeshop, eller i den pakkeshop, du har valgt ved tilmelding.

Når din legetøjskasse er klar til afhentning i pakkeshoppen, modtager du en besked herom. Du indleverer din nuværende legetøjskasse i samme ombæring, som du afhenter den nye. Du skal ombytte senest 2 dage efter din nye legetøjskasser er klar til afhentning, således vi kan opretholde et cirkulært flow i konceptet.

Levering og retur er altid betalt af DearBaby.

Du modtager en returblanket på mail 4 dage inden ombytningen. Du kan vælge at printe din returlabel eller at skrive den 9 cifrede E- label code direkte på kassen med tusch. Koden finder du nederst til hjørne på din returlabel. Husk altid at strege den gamle pakkelabel /stregkode helt over.

OBS! Sørg altid for at få kvittering på, at du har afleveret din returpakke korrekt. Ansvaret for pakken og dens indhold er dit, indtil du har et tydeligt bevis på, at du har afleveret pakken i en pakkeshop. Derefter overføres ansvaret for pakken til DAO. Dette er betydeligt i tilfælde af, at pakken skulle blive væk under forsendelse.

Skriv til os i chatten eller send os en mail, hvis du er i tvivl om, hvordan du ombytter.

Hvad sker der, hvis jeg får noget væk?

Det er vigtigt, at du ikke sender et ukomplet eller ødelagt produkt retur, da vi ikke kan sende det videre til næste kunde. Kan du ikke finde alle delene til produktet inden ombytningen, så kontakt os på telefon eller e-mail og lad os vide det. Du vil altid kun blive opkrævet medlemsprisen for produktet. Denne er oplyst på den medfølgende blanket og ‘køb fri’ siden. Du beholder således produktet og faktureres for legetøjet.

Du kan let overføre til DearBaby’s Mobile Pay: 2067 5066.

Du kan altid se, om du har alle delene ved at tjekke billederne på den medfølgende blanket.

Mobil: 2067 5066
E-mail: info@dearbaby.dk

Mit barn har lavet skader på legetøjet. Hvad gør jeg?

Vi ved godt, at legetøj indimellem har en hård medfart. Men du skal ikke bekymre dig. Ridser og skræmmer er en del af konceptet.

Er legetøjet ødelagt?
Så kontakt os på telefon eller mail så snart uheldet er ude. Hvis legetøjet er ødelagt, når vi modtager det, kan vi ikke bruge det i vores koncept, og du vil blive faktureret for produktet. Prisen for produktet vil altid være den oplyste pris på blanketten (medlemsprisen). Det samme gør sig gældende, hvis et produkt mangler eksempelvis en bold eller klods, når vi modtager kassen. Men du kan altid eftersende den manglende del i næste legetøjskasse – ofte dukker stumperne nemlig op igen.

Er du stadig i tvivl, så er du altid velkommen til at kontakte os på Mobil: 2067 5066 eller E-Mail: info@dearbaby.dk

Køb fri og bedøm

Er dit barn blevet forelsket i et stykke legetøj?

Det er let at købe legetøj fri – og så endda til gode medlemspriser.

  • Undlad at lægge legetøjet tilbage i kassen
  • Registrere dit køb inden du indleverer kassen
  • I mailen med din returlabel, får du et link til frikøb og bedømmelse, hvor du kan afkrydse og betale for det legetøj, som du ønsker at beholde.
  • Betal med kreditkort eller Mobile Pay.
  • Du vil altid kunne se din medlemspris på den medfølgende blanket og på frikøbssiden.

Du bedømmer din legetøjskasse via linket i mailen, hvor du også har mulighed for at skrive kommentarer til de enkelte produkter. Vi elsker din feedback, som vi bruger til at udvikle sammensætningen af vores legetøjskasser.

Jeg fik ikke leveret på terminsdatoen, hvorfor?

Din ombytning er planlagt efter den dato, du har registreret i systemet under termins-/fødselsdato. Du vil dermed få leveret og ombyttet på den dato i hver måned. Falder din normale leverings-/ombytningsdato efter en periode med en eller flere helligdage, kan det forlænge leveringstiden. Selvom DAO leverer alle dage i året, så holder mange kiosker lukket på helligdage, hvilket betyder, at pakkerne lander på terminalerne i helligdagene. Det er oftest forbundet med meget travlhed hos DAO i dagene efter helligdagene og store leveringer til de små kiosker.

Der kan dermed ske forsinkelser på grund af travlhed efter helligdage, men oftest vil det kun betyde en dags forsinkelse. Er du I tvivl, eller oplever du forsinkelser på mere end 4 dage i henhold til din terminsdato, så kontakt DAO på telefon: 72 33 08 00 eller DearBaby på telefon: 2067 5066, mail: info@dearbaby.dk eller skriv til os i chatten. Vi efterlyser pakken, så snart vi hører fra dig.

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at ændre leveringsdatoen en enkelt måned.

Adresseændringer

Har du lyst til at få legetøjskassen med på ferie, så sender vi selvfølgelig din legetøjskasse til en anden adresse end din hjemadresse. Det kunne eksempelvis være jeres sommerhusadresse i en anden landsdel. Kassen leveres og ombyttes altid i nærmeste DAO pakkeshop, som vælges automatisk, når du registrerer en adresse.

Sådan gør du:
Log ind på din profil her på hjemmesiden og vælg Mit Abonnement. Herunder klikker du på Ændre Adresse. Husk at ændre dette tilbage, når du igen ønsker at få leveret til din hjemadresse.

Den bedste måde du kan sikre dig, at din adresseændring følger dine ønsker, er ved at logge på din profil og ændre adressen senest 6 dage inden din normale ombytningsdag. Plejer du eksempelvis at få ombyttet d. 14 i måneden, skal du senest registrere adresseændringen d. 8 for at DAO får denne oplysning igennem vores system. Skriv til os i chatten eller på mail i god tid, hvis du er i tvivl.

Skal du flytte eller af andre grunde have ændret din adresse permanent, er proceduren den samme. Log ind på din profil her på hjemmesiden og vælg Mit Abonnement. Herunder klikker du på Ændre Adresse. Når du har foretaget dine ændringer, klikker du på Gem Adresse.

Rengøring af legetøjet

Vi renser og steriliserer alt legetøjet, hver gang vi modtager pakken fra en familie.

Vi anvender rengøringsmidler, som er særligt velegnede til anvendelse af rengøring af legetøj til børn under 3 år, da det forventes, at de putter tingene i munden.

Rengøringsproduktet, Super Opvask Svane, er anbefalet af daginstitutioner i Aalborg Kommune, som er underlagt specifikke restriktioner i forbindelse med rengøring under COVID-19 forhold. PH-værdien i rengøringsmidlet er 7,4.

Alle returerede legetøjskasser er yderligere 7 dage i karantæne.